Het strategisch plan bevat sterke, vooruitstrevende en zeker ook leuke ambities. Binnen ambitie 8, eigentijdse winkels en geefpunten presenteren we misschien wel het leukste werkmoment, de Safari naar Het Goed in Nederland.
Het strategisch plan bevat sterke, vooruitstrevende en zeker ook leuke ambities. Binnen ambitie 8, eigentijdse winkels en geefpunten presenteren we misschien wel het leukste werkmoment, de Safari naar Het Goed in Nederland.
Onze noorderburen Elles en Sietske van Het Goed vertellen over hun werkwijze. Hoe zorgen zij voor een moderne en aangename winkelinrichting en -beleving? En wat zijn de instructiekaarten waar ze mee werken? Wist je dat ze zelf een ‘blije klanten programma’ hebben ontwikkeld? We gaan er alles over ontdekken. De praktijk van al die mooie plannen en strategieën zien we in de spiksplinternieuwe belevingswinkel van Het Goed in Gorinchem.
Er volgt nog een gedetailleerd programma, maar bereid je alvast voor op een interessant, maar zeker ook ontspannend dagje. Om alle centra de kans te geven mee op stap te gaan is er een limiet van 4 deelnemers per Kringwinkel centrum.
Medewerkers van De Kringwinkel die bezig zijn met winkelbeleving en marketing. Maximum 4 deelnemers per Kringwinkel centrum.
We trekken Noordwaarts op 12 mei. Van 9 – 17u