H! Agenda

De Kringwinkel Strategiedag 2022

Gepost op 23 mei 2022

Save the date, op 22 september dit jaar zetten we de volgende stap naar maximaal lokaal hergebruik! Zo luidt onze gemeenschappelijke sectormissie. Jaarlijks komen we bij elkaar om de ambities van onze TOC op te volgen en beslissingen te maken over welke prioriteiten wanneer aan de beurt zijn. We geven een overzicht van de vooruitgang in 2022 en plannen samen het actieplan en budget voor 2023.

VOOR WIE?

 

  • Directie
  • Staf: innovatie, communicatie, operationeel, commercieel,…
  • Winkelverantwoordelijken/ coördinatoren

 

PROGRAMMA 

 

VOORMIDDAG
09u00 – 09u30    Aankomst met koffie en koekjes
09u30 – 10u45    Highlights 2022 en actieplan 2023
10u45 – 11u00    Koffie
11u00 – 12u00    Verdiepende sessies

  • Voor coördinatoren: B2B samenwerking binnen de sector
  • Voor communicatie en andere geïnteresseerden : Louise van KW Antwerpen stelt marketingplan Duval voor, verdiepen op lovebrand en optichannel
  • Voor winkelverantwoordelijken, staf en iedereen die wil : safari in Aalst, op bezoek bij de meubelwinkel en textielwinkel

 

LUNCH

NAMIDDAG
13u00 – 14u00    Key-note  Jasmien Wynants over fashion en textielwereld
14u10 – 14u40    Wave 1 – over kringwinkel core business

  • Ellen Decraemer van Repair zkt hub over de kringloopsector en de toekomstige rol in elektro.
  • Geert Deruyck van Ateljee over projectmanagement en data.
  • Marijke Zwaenepoel van Kringwinkel Stroom over de inrichting van de circulaire supermarkt.

 

15u00 – 15u30    Wave 2 – over circulaire innovatie

  • Sam Elinck van Kringwinkel Antwerpen over recyclage van polyestervezels in textiel: ‘Plastice’
  • Tom Vercauteren van Kringwinkel WEB over Het Tissue-project – onderstromen textiel
  • Frank Dingemans van Kringwinkel Antwerpen over het Vinted Plus onderzoek

 

15u30 – 15u40   Afsluiten van de dag
15u45 – 17u00   Rondleiding en receptie in Cimorné en de Fietserij

Voorwaarden

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd – in vorm van foto en/of film – dat nadien via HERW!N-mediakanalen kan worden gebruikt.

Annuleren van jouw inschrijving kan uitsluitend schriftelijk tot 72 uur voor het evenement (per e-mail, via heidi@herwin.be). Bij afwezigheid zonder verwittiging, wordt een no-showfee van 40,- euro (excl. btw) aangerekend voor catering- en andere kosten. Een vervanger mag steeds jouw plaats innemen. Gelieve ook deze wijziging door te geven.

Voorwaarden

Om privacyredenen geven we mee dat op onze events mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd – in vorm van foto en/of film – dat nadien via HERW!N-mediakanalen kan worden gebruikt.

  • Annuleren van jouw inschrijving voor een live event kan uitsluitend schriftelijk (per e-mail, via heidi@herwin.be).
  • Annulatie kan kosteloos tot 5 werkdagen voor het evenement plaatsvindt.
  • Annulatie kan kosteloos in geval van ernstige ziekte of ongeval van de deelnemer: je meldt ons dit zo snel mogelijk schriftelijk en vóór de start van het event via e-mail en bezorgt ons de nodige attesten. Het volledige inschrijvingsbedrag wordt, als dit reeds was vereffend, teruggestort. Let wel: ziekte of ongeval waardoor u slechts een deel van de sessies afwezig bent, geeft geen aanleiding tot kosteloze annulatie.
  • Bij afwezigheid zonder verwittiging, wordt een no-showfee van 40,- euro (excl. btw) aangerekend voor catering- en andere kosten. Een vervanger mag steeds jouw plaats innemen. Gelieve ook deze wijziging door te geven.