H! Agenda

Stuntfest

Gepost op 27 februari 2024

Het Stuntfest is een gratis festival voor alle recordbrekers van de voormalige sociale werkplaatsen. Het is het ideale personeelsfeest voor jouw organisatie. Met een duizelingwekkend programma, tal van workshops, 2 stuntpodia en vooral met veel en lekker eten en drinken.

Inschrijven kan vanaf 1 april via de eventwebsite. Vragen? Check onze uitgebreide FAQ hieronder.

Q&A

 

Is dit uitsluitend voor medewerkers met een statuut maatwerk?

Nee, ALLE medewerkers met alle statuten(artikel 60’ers, vrijwilligers, etc… ) van arbeider, staf, omkadering en directie zijn welkom.

Kunnen we dit ter vervanging van ons personeelsfeest organiseren?

Ja absoluut! Dat is de bedoeling.

Een vraag rond het startuur: de start van het evenement is voorzien om 9u. We zouden de verplaatsing met enkele bussen maken, maar indien we daar tijdig willen arriveren dienen we reeds te verzamelen om 7u (twee uur voor aanvang van onze eigenlijke werktijd), dit wordt voor onze medewerkers organisatorisch niet haalbaar. Is het een mogelijkheid dat wij wat later arriveren (rond 10u?)

Het is niet de bedoeling dat de medewerkers vroeger of later moeten op het werk zijn. Onthaal is voorzien vanaf 9u30 en we hebben dan ook nog een yogasessie voor de vroege vogels. Het programma start om 10u30!

Dienen onze begeleiders/maatwerkcoaches die dag ook een rol te spelen? Zoja, hoeveel dienen we er te voorzien?

Nee, het is voor iedereen feest, ook voor de maatwerkcoaches!

Volgt er inhoudelijk nog wat meer informatie? Ervaring leert ons dat het onbekende voor onze medewerkers afschrikt en zij dan niet inschrijven voor dit soort activiteiten. We willen ze uiteraard zoveel mogelijk motiveren om met z’n allen deel te nemen!

Begrijpen we helemaal! We hebben drie podia waar iets te beleven valt en twee plekken waar ze een workshop kunnen volgen. Zo kunnen ze deelnemen aan een talentenwedstrijd, ze kunnen mee het wereldrecord verbreken op de catwalk, ze kunnen workshop volgen en supporteren voor hun organisatie bij de battlestage. Er is een DJ-set en fanfare. Maar heel duidelijk wordt het bij de lancering van onze eventsite eind maart / begin april.

Hoe geraak ik met mijn team ter plaatse?

We raden aan om zoveel mogelijk met het openbaar vervoer te komen. Jullie kunnen uiteraard ook zelf een bus inleggen of voor eigen vervoer zorgen. Elke deelnemende organisatie krijgt 10 euro per persoon voor vervoerskosten. In Brussel-Noord station zullen er wellicht ook pendeldiensten voorzien worden voor wie moeilijker ter been is (het is 10 minuten stappen).

Wat als ik veel vroeger ben, kan ik dan al iets beleven?

Ja hoor, voor de vroege vogels voorzien we een interactief programma. Denk aan energiegevende workshops, yoga, silent disco, … Wil je liever rustiger arriveren? Dan valt er zeker een lekkere koffie met koffiekoeken te scoren.

Moeten wij eten meehebben?

Uiteraard niet! Het is ‘alsof’ je naar een personeelsfeest gaat. We voorzien voor elke deelnemer gratis 3 drankbonnen en 3 eetbonnen (voor ontbijtkoek, lunch en vieruurtje). Extra drankbonnen kunnen op voorhand door de organisatie of ter plaatse aangekocht worden. Uiteraard voorzien wij ook veggie en halal.

Programma

De grootste, de snelste, de lekkerste … iedereen blinkt graag ergens in uit 💪🏼​. In onze sector breken meer dan 11.250 talenten​ elke dag records.

WERELDRECORD CATWALK

3651 modellen in Liverpool en een catwalk van 2.2 km lang in Wijnegem Shopping Centrum haalden al het wereldrecord.
Maar wat zou je ervan vinden om samen het record te breken voor de catwalk met de meeste modellen in tweedehands outfit?

Geen maatje 34, hoge stilleto’s of wiegende heupen nodig op onze catwalk. Want jullie mogen de modellen zijn. Schrijf je in met je organisatie, hijs je ter plaatse in een toffe Kringwinkel outfit, neem een foto. En strike a pose op de rode loper.

BATTLE STAGE

Wie zaagt het mooiste houtsculptuur? Maakt het grootste bijenhotel? Wie kan de langste tafel dekken? Wie sorteert de meeste puzzels? Hangt de meeste kaders op?  We dagen onze organisaties uit om records te breken. Of misschien heb je zelf wel een uitdaging in petto? Waar blink jij in uit op je werk? Get ready to rock the battle stage!

FREE PODIUM

Elvis imiteren? Jongleren of goochelen? Een levende piramide met je collega’s of toch een muziekoptreden met zelfgemaakte instrumenten? Etaleer het op ons free podium. Cirq vzw helpt jullie bij de eerste podiumervaring! Beleef de act van je leven.

Voorwaarden

Om privacyredenen geven we mee dat op onze events mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd – in vorm van foto en/of film – dat nadien via HERW!N-mediakanalen kan worden gebruikt.

  • Annuleren van jouw inschrijving voor een live event kan uitsluitend schriftelijk (per e-mail, via heidi@herwin.be).
  • Annulatie kan kosteloos tot 5 werkdagen voor het evenement plaatsvindt.
  • Annulatie kan kosteloos in geval van ernstige ziekte of ongeval van de deelnemer: je meldt ons dit zo snel mogelijk schriftelijk en vóór de start van het event via e-mail en bezorgt ons de nodige attesten. Het volledige inschrijvingsbedrag wordt, als dit reeds was vereffend, teruggestort. Let wel: ziekte of ongeval waardoor u slechts een deel van de sessies afwezig bent, geeft geen aanleiding tot kosteloze annulatie.
  • Bij afwezigheid zonder verwittiging, wordt een no-showfee van 40,- euro (excl. btw) aangerekend voor catering- en andere kosten. Een vervanger mag steeds jouw plaats innemen. Gelieve ook deze wijziging door te geven.