H! Agenda

Op de koffie bij HERW!N 19/03/2024

Gepost op 18 december 2023

De wereld van sociale en circulaire ondernemers is verfrissend, stimulerend en innoverend. Alleen voor nieuwe medewerkers kan het soms ook een doolhof zijn doorspekt met vakjargon. Kom daarom op de koffie bij HERW!N en maak kennis met de HERW!N -crew. Zij leiden je vakkundig door de ins en outs van onze sector. Ontdek in het onderstaande programma wat je mag verwachten. Lunch je graag mee? Laat ons dat hier weten.

Programma

  • 12u30: Meet the team tijdens een broodjeslunch en check-in
  • 13u30: Eva– directeur – over de uitdagingen en de ambities van de sector van sociaal circulair ondernemen en over het herwinnen van ontmoetingen.
  • 14u00: Linde – communicatie – over wat je allemaal kan verwachten als lid van het collectief.
  • 14u15: Wouter – over events en ondersteuning op vlak van talenten in de H! Academy.
  • 14u45: Koen of Klaas – over maatwerk, subsidies, cao’s, paritair comité 327 en andere technische zaken waar je als werkgever mee te maken krijgt.
  • 15u: Gorik – adviseur sociaal ondernemen – over het STO, IM en toeleiden
  • 15u15: Pauze –  alles efkes laten bezinken
  • 15u30: Ervaringsuitwisseling over sociaal en circulair ondernemen. Van hergebruik tot duurzame mobiliteit en van energie tot herstel.
  • 16u00: Einde van de onderdompeling in sociaal circulair ondernemen

Voor wie?

Dit event is enkel bestemd voor HERW!N-leden die nieuw zijn in de sector.

Praktisch

We starten stipt op 13u30, maar je bent welkom vanaf 12u30 om aan te sluiten voor een veggie broodjeslunch.

Eet je mee? Laat ons dat hier weten.

Place to be

BBL kantoren – Tweekerkenstraat 47, 1000 Brussel

Voorwaarden

Om privacyredenen geven we mee dat op onze events mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd – in vorm van foto en/of film – dat nadien via HERW!N-mediakanalen kan worden gebruikt.

  • Annuleren van jouw inschrijving voor een live event kan uitsluitend schriftelijk (per e-mail, via heidi@herwin.be).
  • Annulatie kan kosteloos tot 5 werkdagen voor het evenement plaatsvindt.
  • Annulatie kan kosteloos in geval van ernstige ziekte of ongeval van de deelnemer: je meldt ons dit zo snel mogelijk schriftelijk en vóór de start van het event via e-mail en bezorgt ons de nodige attesten. Het volledige inschrijvingsbedrag wordt, als dit reeds was vereffend, teruggestort. Let wel: ziekte of ongeval waardoor u slechts een deel van de sessies afwezig bent, geeft geen aanleiding tot kosteloze annulatie.
  • Bij afwezigheid zonder verwittiging, wordt een no-showfee van 40,- euro (excl. btw) aangerekend voor catering- en andere kosten. Een vervanger mag steeds jouw plaats innemen. Gelieve ook deze wijziging door te geven.